Gjør det enklere å få oversikt - bli digital!

Ved hjelp av to enkle steg kan du samtykke til elektronisk kommunikasjon, og vil få faktura og forsikringsdokumenter tilgjengelig digitalt.

62460368_mac_mobil.jpg

Mye sendes ut per post i dag, men vi jobber for at mest mulig av kommunikasjonen skal skje elektronisk.

Du velger selv om du vil motta fakturaer og forsikringsdokumenter fra oss elektronisk eller per post. 

Forsikringsdokumentene dine finner du da under Mine forsikringer.

Ønsker du å motta kommunikasjon elektronisk? 

Da er det to ting du må gjøre:

1.     Akseptere elektronisk distribusjon under «min profil». 

 

Logg inn via «Mine forsikringer» oppe til høyre på siden.

Velg "Min profil" i menyen og aksepter elektroniske dokumenter. 

Velg "Godta" for å fullføre valget om elektronisk distribusjon. 

 

2.     Opprette eFaktura eller avtalegiro i nettbanken din. Du bruker opplysningene om kontonummer og kundenummer som du finner på fakturaen vi har sendt deg. Faktura finner du også under «mine dokumenter».

 

Ferdig!

 


Etter at avtalegiro og elektronisk distribusjon er godkjent, kan du velge mellom 1, 2 eller 4 terminer. Autotrekk starter automatisk fra og med neste fakturaperiode.

Når du er logget inn, vil alle dine forsikringsdokumenter være tilgjengelig her på siden. Vi legger ut fakturaer, forsikringsbevis, reisekort og forsikringsvilkår.

Vi varsler deg på e-post og SMS når det er endringer eller nye dokumenter er gjort tilgjengelig. På denne måten har du full kontroll over forsikringsdokumentene dine, og du har alt samlet på et sted når du trenger det.